Mazars, una dintre cele mai mari companii internaționale de audit și consultanță în afaceri, și FORVIS, cea de-a opta cea mai mare firmă de profil din Statele Unite, anunță astăzi formarea unei noi rețele globale, avansând astfel în top 10 al celor mai mari rețele la nivel mondial[1], începând cu 1 iunie 2024. Noua rețea va oferi oportunitatea ambelor companii să crească la nivel global, prin extinderea capacităților lor de a răspunde solicitărilor clienților, în special ale celor cu nevoi internaționale.
Noua rețea globală va opera sub un singur brand, Forvis Mazars. Cu venituri de aproximativ 4,7 miliarde de euro (5 miliarde de dolari)[2], Forvis Mazars se va alătura celor mai mari 10 organizații la nivel mondial. Această rețea unică, compusă din doar doi membri, este proiectată pentru a fi agilă, asigurând în același timp consecvență și având resursele globale necesare pentru a răspunde cerințelor clienților. Ambii parteneri ai rețelei vor rămâne sub conducerea parteneriatelor lor existente. Începând cu 1 iunie 2024, Mazars în SUA se va alătura Forvis Mazars pe teritoriul american.
„Sunt încântat de această nouă rețea formată din Mazars și FORVIS și extrem de entuziasmat de oportunitățile pe care aceasta le va aduce pentru ambele companii, în ceea ce privește îmbunătățirea serviciilor oferite clienților noștri și sprijinirea angajaților noștri”, a menționat Hervé Hélias, Chairman of the Executive Board, Mazars Group. „Suntem mândri să introducem în industria noastră un model de rețea inovator și bucuroși să continuăm această călătorie împreună. La Mazars, ne sprijinim clienții să își construiască și dezvolte afacerile cu încredere, iar crearea acestei noi rețele, formată din colaborarea noastră cu FORVIS, completează parteneriatul nostru internațional integrat și avansează semnificativ strategia globală a Mazars. Ne bucurăm să punem la dispoziția clienților noștri resursele puternice ale parteneriatului nostru internațional, acoperind 100 de țări, și să aducem beneficiile parteneriatului național extins al FORVIS din SUA, care operează ca o singură entitate în Statele Unite. Această evoluție ne consolidează prezența pe care ne-am dorit să o avem în SUA și ne confirmă poziția în top 10 rețele globale, cu o amploare și o extindere considerabile.”
„Formarea unei rețele formată din două companii, care operează sub un singur brand global, accelerează strategiile noastre comune. Aceasta reprezintă o oportunitate de a servi clienții noștri într-un mod mai eficient, mai ales pe cei cu cerințe internaționale, și de a susține dezvoltarea continuă a echipei noastre. Organizațiile noastre se cunosc foarte bine, având o istorie solidă de colaborare și împărtășind culturi similare centrate pe importanța acordată oamenilor și clienților", a subliniat Tom Watson, CEO, FORVIS. „FORVIS și-a asumat întotdeauna cu pasiune misiunea de a oferi o Experiență de neegalat pentru clienți® și de a valorifica potențialul atât al clienților noștri, cât și al echipei noastre. Această oportunitate ne permite să realizăm exact acest lucru pe o platformă globală consolidată."
Mazars, cu prezență în peste 100 de țări și teritorii, a crescut semnificativ prin colaborarea cu unele dintre cele mai renumite branduri din întreaga lume. Pe de altă parte, FORVIS și-a consolidat reputația pe parcursul a 100 de ani prin furnizarea unei Experiențe de neegalat pentru clienți®, ceea ce a contribuit la clasarea sa printre primele 10 companii[3] din Statele Unite și la extinderea pe plan global. Într-o perioadă caracterizată de transformări semnificative în mediul de afaceri global și schimbări profunde ale dinamicii pieței, această nouă rețea globală se va remarca prin agilitatea sa, având în același timp amploarea, capacitatea și acoperirea necesare pentru a satisface cerințele actuale și viitoare ale clienților din întreaga lume, oferind cele mai înalte standarde de experiență a clienților.