Filbo, soluția de microcreditare digitală a companiei OMRO IFN, își continuă efortul de a reduce timpul necesar până la debursarea finanțărilor pentru clienții digitali sau care preferă să fie serviți prin intermediul echipei de vânzări și lansează o nouă inițiativă pentru a recompensa, fideliza și susține clienții existenți în activitățile lor antreprenoriale – astfel, Filbo le oferă un top-up la credit într-un mod simplu și rapid, ce necesită doar o confirmare din partea clientului privind suma pre-aprobată automat de către sistem.
Prin această inițiativă, Filbo dorește să deservească cât mai rapid nevoile antreprenorilor din portofoliul propriu și să răspundă proactiv nevoii din piață a clienților săi. În cadrul campaniei de top-up la creditele existente prin care se reîntregeste creditul cu suma rambursată, la nivelul de la momentul acordării finanțării inițiale, capacitatea Filbo de a deservi primul client care a acceptat oferta a fost mai puțin de 8 ore din momentul acceptării, până la momentul debursării banilor în cont. Fiind primul credit din această campanie, obiectivul Filbo este ca pe viitor acest timp să fie redus la jumătate.
„Unul dintre obiectivele noastre cheie este să oferim cel mai rapid timp de răspuns la cererile de credit din piață pentru micul antreprenor. Prin această inițiativă, ne propunem să venim în sprijinul clienților noștri care au un istoric de creditare cu noi. Bazându-ne pe informațiile existente și pe capacitățile platformei noastre Filbo de a efectua verificări în timp real, suntem în măsură să oferim finanțare rapidă și eficientă pentru antreprenorii români. Ne-am asumat angajamentul de a face procesul de creditare cât mai simplu și mai accesibil posibil pentru clienții noștri. Prin utilizarea tehnologiei și a algoritmilor avansați, putem evalua rapid riscul și putem lua decizii informate într-un timp record. Astfel, clienții noștri pot accesa fondurile de care au nevoie pentru a-și dezvolta afacerile fără întârzieri inutile sau birocrație excesivă”, declară Georgiana Andrei, CEO al OMRO și Filbo.
Unul dintre clienții care a beneficiat de campania de top-up la creditul existent ne-a declarat recent: „Am fost plăcut surprinși de inițiativa dumneavoastră de a refinanța valoarea achitată din creditul inițial. Prin acordarea top-upului fără analize sau documente financiare suplimentare, ne-a ajutat foarte mult în diminuarea timpului de așteptare asociat analizei unui nou credit. De asemenea, am fost impresionați de implicarea, rapiditatea și profesionalismul echipei dumneavoastră și îi mulțumim în special consilierului nostru de credit care ne-a acordat tot suportul!”
Unul dintre obiectivele noastre cheie este să oferim cel mai rapid timp de răspuns la cererile de credit din piață pentru micul antreprenor. Prin această inițiativă, ne propunem să venim în sprijinul clienților noștri care au un istoric de creditare pozitiv cu noi. Bazându-ne pe informațiile existente și pe capacitățile platformei noastre Filbo de a efectua verificări în timp real, suntem în măsură să oferim finanțare rapidă și proactivă pentru antreprenorii români.
Ne-am asumat angajamentul de a face procesul de creditare cât mai simplu și mai accesibil posibil pentru clienții noștri. Prin utilizarea tehnologiei și a algoritmilor avansați, putem evalua rapid riscul și putem lua decizii informate într-un timp record. Astfel, clienții noștri pot accesa fondurile de care au nevoie pentru a-și dezvolta afacerile fără întârzieri inutile sau birocrație excesivă.
Campania de top-up se adresează clienților existenți care, în urma analizei automate efectuate de către sistem, se califică pentru un nou credit. Sistemul comunică în mod automat atât eligibilitatea clientului, ținând cont de un comportament bun de plată, cât și suma pre-aprobată pentru care acesta este eligibil. Expertiza tehnică Filbo permite ca în cadrul acestei campanii să nu fie nevoie de documente adiționale din partea clientului, întrucât acestea există deja în sistem de la creditul anterior, și nici de altă acțiune din partea acestuia până la semnarea contractului. Este nevoie doar de o analiză internă, întocmirea dosarului de credit, semnarea acestuia și debursarea banilor.