Teads, platforma media globală, anunță un nou modul de raportare integrat în Teads Ad Manager, care oferă informații cu privire la emisiile de carbon, prin intermediul integrării directe cu Scope3, una dintre cele mai puternice platforme din domeniul sustenabilității. Această opțiune, care este acum integrată în prima platformă cookieless din industrie, oferă advertiserilor și agențiilor de publicitate o înțelegere generală a emisiilor campaniilor digitale, în raport cu referințele globale. Această soluție de pionierat va ghida partenerii Teads în demersul privind sustenabilitatea, ajutându-i să reducă emisiile de carbon în ecosistemul media digital.
Remi Cackel, Chief Product Officer, Teads declară: „Noua noastră colaborare cu Scope3 nu numai că ridică ștacheta în măsurarea publicității digitale, dar oferă advertiserilor o transparență fără precedent. Această integrare consolidează leadership-ul nostru în aria SPO (Sustainability Principles and Objectives), permițând partenerilor noștri să măsoare end-to-end și să genereze rezultate sustenabile în business.”
În cadrul Teads Ad Manager, monitorizarea este acum disponibilă pentru patru surse de emisii: distribuția media, care măsoară emisiile asociate cu livrarea de conținut media, inclusiv infrastructura utilizată de editor; selecția reclamei, care raportează emisiile totale ale părților implicate în selecția unui ad; distribuția reclamelor, care evaluează inclusiv emisiile generate de transferul de date și de furnizori; și emisiile asociate cu device-ul pe care rulează reclama: mobil, desktop sau TV, inclusiv emisiile asociate cu fabricarea dispozitivelor și electricitatea consumată în timpul experienței media și publicitare.
Brian O’Kelley, Co-Fondator si CEO, Scope3 adaugă: „Măsurarea amprentei de carbon realizată de Scope3 și integrată direct în Teads Ad Manager permite advertiserilor să ia decizii acționabile privind emisiile și completează evaluarea inițială Scope3, care a analizat peste 500 de domenii de la începutul acestui an, menționând beneficiile cheie ale inventarului direct al Teads. Parteneriatul cu Teads înseamnă colaborarea directă cu editorii și accesarea responsabilă a media.”
Teads își valorifică integrările directe cu editorii pentru a oferi un inventar premium, care contribuie la o reducere medie de 35% a emisiilor asociate cu selecția reclamelor, așa cum arată o evaluare a 2,5 miliarde de afișări livrate la nivel global din noiembrie 2023, folosind Scope3. Drept urmare, brandurile care lucrează cu Teads pentru a măsura planul lor media complet au acces la un nivel mai mare de transparență pentru a reduce lanțul de cumpărare media și pentru a optimiza emisiile de carbon, comparativ cu alte platforme media.
Martin Bryan, Global Chief Sustainability Officer în cadrul IPG Mediabrands menționează că: „Această integrare reprezintă un pas înainte în eforturile noastre pentru a înțelege emisiile generate de media digitală. Cooperând cu Teads pentru a susține misiunea lor în ceea ce privește sustenabilitatea, brandurile și agențiile vor beneficia și mai mult de inventarul premium al editorilor, beneficiind în plus de accesul la raportarea Scope3, lider în industria de sustenabilitate.”
Leadershipul Teads în ceea ce privește lungimea lanțului media a fost recent recunoscut de Jounce Media, clasând Teads pe primul loc în categoria SSP-uri (supply-side platform)/ exchange-uri omnichannel. Noua integrare Scope3 este cel mai recent pas în angajamentul Teads de a-și ajuta partenerii să obțină succesul full funnel, accesând contexte premium, mesaje direcționate de date și creativitate bazată pe dovezi. Utilizând Scope3 la nivel global, Teads aduce în prim-planul industriei practici sustenabile și își continuă focusul pe reducerea impactului asupra mediului generat de publicitatea digitală și promovarea transparenței în livrarea reclamelor.