PayPoint România anunţă rezultate pozitive pentru 2023, în linie cu strategia de dezvoltare a companiei. Astfel, în decursul anului, au fost procesate peste 100 de milioane de tranzacții în valoare totală de 13,6 miliarde de lei, prin cele aproximativ 25.000 magazine partenere PayPoint. Totodată, aplicaţia 24pay, deţinută de PayPoint, a ajuns la aproape 2 milioane de descărcări, iar numărul de plăţi înregistrate prin aplicație în 2023 a fost în creştere cu 60% faţă de anul precedent.
Anul 2023 a presupus consolidarea segmentelor de plăţi pe care compania deja opera şi focus pe noile servicii şi tehnologii din portofoliul PayPoint.
Astfel, serviciul de acceptare la plată a cardurilor pentru cumpărăturile efectuate în locaţiile partenere PayPoint a cunoscut un avânt considerabil. Strategia companiei a vizat atât creşterea distribuţiei POS-urilor în piaţă, cât şi focus asupra performanţei acestora, valoarea tranzacţiilor depăşind pragul de 550 milioane de lei, în creştere cu 150% faţă de anul precedent. Nivelul maxim de tranzacţionare la nivel lunar s-a atins în decembrie (fiind depăşită borna de 80 milioane de lei).
Totodată, au fost înregistrate peste 370.000 tranzacţii de livrare şi ridicare colete prin serviciul PayPoint Colet Expres, fiind raportate volume în creştere cu peste 400% faţă de anul precedent.
2023 a adus diversificarea şi extinderea gamei de terminale self-service din portofoliu, PayPoint introducând pe piaţa locală un nou tip de echipamente neasistate, de ultimă generaţie, cu sistem de operare Android, în completarea reţelei cu sistem Windows deja existentă în piaţă. Numărul de tranzacţii a crescut cu peste 210% faţă de anul precedent, iar valoarea acestora cu peste 260%.
De asemenea, aplicaţia 24pay, deţinută de PayPoint, se apropie de 2 milioane descărcări, cifra de afaceri aferentă acestei linii de business fiind de zece ori mai mare comparativ cu cea din anul precedent. Cele peste 13 milioane plăţi efectuate în 2023 în aplicaţie au fost generate atât pe segmentele consacrate de servicii (transport public, plată facturi, încărcări electronice), dar şi pe cele nou lansate (bilete tren, plată rovinietă, asigurare RCA).
Utku Ogrendil, CEO PayPoint România şi 24pay, a declarat: „Cuvintele-cheie pentru anul 2023 au fost dezvoltare şi consolidare. Presiunea pe rezultate calitative face parte din ADN-ul nostru şi sunt mândru de ambiţia şi determinarea cu care urmărim atingerea obiectivelor. Acum câţiva ani PayPoint era cunoscut drept principalul operator de plăţi facturi şi încărcare electronică prin puncte de retail. În prezent, avem o reţea impresionantă de POS-uri la nivel naţional; avem o aplicaţie care se apropie de 2 milioane de descărcări; avem o reţea de terminale self service în creştere; avem o gamă de servicii tot mai variată, care fac din orice locaţie PayPoint un „one stop shop”. Investiţiile pentru dezvoltarea business-ului vor continua, iar noi promitem să rămânem alături de consumatori cu servicii, produse şi tehnologii relevante!”
Rezultatele comunicate de companie fac referire la anul 2023, cifrele fiind neauditate.