Aqurate, platformă SaaS care crește conversiile din eCommerce prin personalizare bazată pe Inteligenţă Artificială (AI), a încheiat anul 2023 cu venituri lunare recurente (MRR) de trei ori mai mari și cu de cinci ori mai mulți clienți în rândul magazinelor online relevante din România.
Reprezentanții Aqurate mizează pe o creștere constantă a veniturilor recurente lunare, respectiv triplare, și în 2024, an în care proiectul va fi extins și la nivel internațional.
„Am încheiat un an de creștere și mizăm pe o evoluție constant pozitivă și în 2024. Am observat un tot mai mare focus pe Inteligența Artificială și automatizări în rândul magazinelor online din România, dar și o creștere generalizată, la nivelul pieței, a costurilor de achiziție și a presiunii pe marjele de profit. Iar aici, serviciile noastre își demonstrează concret eficiența. Încheiem un an în care am reușit integrări cu Teamshare, Klaviyo, MerchantPro si ActiveCampaign, am eficientizat componenta de măsurare și am dezvoltat propria tehnologie de tracking și continuăm la fel de ambițios și în 2024”, declară Vlad Marincaș, CEO și cofondator Aqurate.
Printre magazinele online care au ales soluția AI Aqurate se numără și Doraly, evoMag, Librex, Mezoni, PC Garage sau TheHome.
Aqurate ajută la colectarea datelor cu care interacționează utilizatorii magazinelor online și la introducerea acestora în motorul de recomandare de produse. Soluția AI este bazată pe analizarea și interpretarea unor volume mari de date privind comportamentul clienților - produse cumpărate, click-uri, produse adăugate în coș și altele. Aceasta compară acțiunile similare ale diferiților utilizatori și estimează, prin intermediul inteligenței artificiale, ce ar putea prezenta interes pentru fiecare utilizator.
La finalul anului 2024, Aqurate a depășit 3,84 milioane de comenzi procesate prin magazinele online ce folosesc algoritmul său AI de recomandări de produse.
Aqurate Personalize crește veniturile din eCommerce cu până la 23%, prin recomandările de produs generate cu AI, personalizate fiecărui vizitator al site-urilor. Serviciul crește atât rata de conversie din eCommerce, cât și valoarea medie a comenzii.