Alumil a încheiat anul trecut cu afaceri de 118,1 milioane de lei, în creștere cu 8,3% față de 2022. Compania lansează produse noi și continuă investițiile ȋn digitalizare
Alumil Rom Industry SA, lider pe piața sistemelor de aluminiu, a încheiat 2023 cu o cifră de afaceri de 118,1 milioane de lei, cu aproximativ 8,3% mai mare față de 2022, conform situațiilor financiare preliminare. Rezultatele sunt importante ȋn contextul ȋn care volumul lucrărilor de construcții, la clădirile rezidențiale, a scăzut cu 6,6%, iar la cele nerezidențiale a crescut cu doar 2,3%, ȋn 2023, comparativ cu anul anterior, arată INS. Ȋn 2024, compania va lansa pe piața locală noi produse și continuă investițiile ȋn digitalizare.
„Vorbim despre al cincilea an consecutiv de creștere a companiei. Diversitatea și calitatea produselor, dar și efortul continuu de a oferi cele mai bune soluții tehnice, operaționale și financiare clienților au contribuit decisiv ȋn consolidarea poziției de lider pe piața sistemelor de aluminiu. Ȋn paralel cu ȋmbunătățirea experienței clienților, ne concentrăm și pe dezvoltarea culturii organizaționale, pe motivarea și implicarea angajaților și extinderea și fidelizarea portofoliului de colaboratori. Ȋn același timp, continuăm acțiunile de responsabilitate socială și de mediu“, a declarat Marius Ioniță, director general Alumil Rom Industry.
Alumil continuă extinderea proiectelor de transformare digitală. Compania a lansat deja o a doua ediție a programului de loialitate Alumilia, precum și platforma MyWindows, care permite beneficiarilor finali să interacționeze mai simplu cu partenerii Alumil în procesul de cerere de oferte.
Complementar, compania va iniția anul acesta o serie de ateliere gratuite destinate specialiștilor – arhitecți, proiectanți și ingineri – care abordează subiecte specifice despre industria profilelor de aluminiu.
Alumil investește ȋn sisteme cu eficiență energetică crescută
O prioritate pentru Alumil, în 2024, o reprezintă și introducerea de noi produse cu performanțe superioare pe piața locală. „Acordăm o atenție deosebită sistemelor cu eficiență energetică crescută, capabile să răspundă atât cerințelor pieței, cât și reglementărilor în vigoare. Vorbim inclusiv despre sisteme certificate pentru case pasive. Portofoliul de produse Alumil se va extinde anul acesta cu o nouă categorie de produse – sistemele din aluminiu rezistente la foc, certificate de laboratoare avizate din Europa, care ȋndeplinesc majoritatea specificațiilor ȋntâlnite ȋn proiecte“, a mai precizat Marius Ioniță. O altă noutate o reprezintă și gama de produse Outdoor, care oferă soluții pentru pergole bioclimatice, sisteme de împrejmuire și balustrade etc.
Produsele Alumil respectă standardele de mediu, sunt certificate internațional și asigură reduceri de până la 50% ale costurilor lunare de încălzire și răcire.
Și anul acesta compania acordă o atenție sporită programelor de responsabilitate socială corporativă. În conformitate cu strategia anunțată la nivel de grup, Alumil Rom Industry și-a extins constant inițiativele pe zona de sustenabilitate. În 2023, compania a dezvoltat activitățile de reciclare – prin creșterea cantităților colectate, dar și prin organizarea de cursuri pentru angajați – a participat la programe de împădurire, precum și la mai multe acțiuni umanitare.