Secom®, cea mai cunoscută companie de suplimente alimentare * și lider de autoritate în soluții de medicină integrativă din România, celebrează la aniversarea a 20 de ani cea mai importantă reușită: câștigarea încrederii consumatorilor, a mediului profesional, a partenerilor și a comunității de business.
7 din 10 consumatori rămân fideli suplimentelor din portofoliul Secom®, brandul având cea mai mare rată de retenție din categorie 66%*, iar în 2023 compania a primit distincția de Furnizor al Casei Regale a României. Totodată, medicii apreciază Secom® pentru calitatea și eficiența produselor din portofoliu**, iar intern compania se bucură de un nivel de angajament crescut și constant în echipă, de 85%. Nu în ultimul rând, în ianuarie 2024, Secom® a primit certificarea Best Managed Company în cadrul programului cu același nume derulat de Deloitte în România, alături de Banca Transilvania, Bursa de Valori București (BVB) și Banca pentru Reconstrucție și Dezvoltare.
“De 20 de ani misiunea noastră este să influențăm pozitiv atitudinea și alegerile oamenilor legate de sănătate și stil de viață, să îi motivăm și inspirăm să aibă grijă de ei. Pentru asta, am construit cu pasiune și dedicare, în mod etic și sustenabil un întreg ecosistem de produse si servicii.” spune Lucia Costea – Co-fondator și CEO Secom® Healthcare Group.
Secom® este astăzi mai mult decât un brand de suplimente alimentare premium. În 20 de ani, Secom® s-a transformat într-un ecosistem integrat de soluții pentru un stil de viață echilibrat care include: un portofoliu de sute de produse – suplimente de calitate superioară, alimente funcționale și cosmetice naturale, dar și o rețea proprie de 17 magazine, în care oferă gratuit servicii de consultanță profesionistă și personalizată. Consultanții Secom au oferit 175 000 de ore de consultanță consumatorilor din magazinele fizice, dar și online, prin serviciul de videoconsultanță disponibil pe secom.ro.
Conștient de importanța educației în menținerea sănătății, Secom® a investit, în cei 20 de ani, mai mult de un milion de euro în programe de informare și promovare a prevenției și a principiilor unui stil de viață sănătos, care au ajuns la peste 20 de milioane de români. Printre acestea se numără podcastul lunar Supliment de bine, pe care compania îl realizează de 5 ani, alături de experți în domeniul sănătății, cele 25 de ediții ale revistei Perspective, Planul Bunelor Rutine care explică noțiuni din neuroștiință necesare asimilării de noi obiceiuri, dar și sutele de articole educative de pe secom.ro și good-routine.com.