Proiectul de modernizare a fost inițiat în urmă cu un an. Amplasat în centrul municipiului Reșița, noul studio permite găzduirea de evenimente culturale, dezbateri și concerte muzicale cu public.
„Radio Reșița marchează astfel mai mult decât un nou capitol în istoria de 95 de ani a radioului public. Este punctul culminant al efortului nostru de a aduce cu adevărat media publică în secolul XXI, printr-un studio care nu numai că ne îmbunătățește capacitatea de a crea și distribui informații și divertisment de cea mai înaltă calitate, dar încurajează și implicarea comunității”, a transmis echipa Radio România Reșița.
„Radio Reșița este din 29 ianuarie mai vizibil și mai accesibil pentru comunitate pentru că acesta este viitorul presei publice”, a subliniat managerul Laura Sgaverdea.
„Felicitări Laura Sgaverdea, felicitări echipa Radio România Reșița, pentru inaugurarea noului sediu al postului, situat în inima orașului Reșița. Procesul de modernizare a infrastructurii regionale a Radio România a început cu Radio România Reșița. Cu finanțare centrală și un efort susținut al echipei manageriale locale, sprijinită de la București, am reușit să realizăm un studio modern, care răspunde cerințelor zilelor noastre. Cunosc strădaniile Laurei și aplaud modul voluntar și neobosit în care și-a servit poziția de manager și pe cea de lider local. Bravo!
Mai mult, vă felicit pentru implementarea sistemului de „franciză locală” Radio România, o idee discutată încă din 2022 cu echipa extinsă a Radio România: folosirea elementelor de brand și aplecarea activă asupra comunității ca verticale fundamentale în redefinirea nu doar a look & feelului stațiilor locale, ci și luând în considerare rolul pe care posturile locale îl pot îndeplini în redefinirea comunităților locale. Acest sistem, în limita posibilităților, poate fi extins și adaptat pentru alte posturi locale”, a transmis președintele director general Radio România, Răzvan Ioan Dincă.
Potrivit ultimelor cifre de audiență, Radio România Reșița se menține la o medie zilnică de aproape 130.000 de ascultători la nivel național și 76.000 în mediul urban, reușind totodată să își fidelizeze publicul.