Ieri, 28 noiembrie, la NORD Events Center by Globalworth, au fost oferite în cadrul evenimentului 36 de trofee, dintre care 15 trofee Gold și 21 Silver. Publicis România devine Agenția Anului, cu 6 trofee obținute și o nominalizare, în timp ce Digital Client of the YEAR este OLX ONLINE SERVICES, cu 4 trofee obținute, în total: 3 Gold și 1 Silver.
În cadrul celei de-a 23-a ediții, Internetics a premiat 15 agenții: Cheil Centrade | DDB România | dentsu România | Jam Session Agency | KUBIS | Leo Burnett | McCANN Health Brain and Heart | MRM | Ogilvy | Publicis România | Saatchi Creative Hub | Sector7 HUB | Tribal Worldwide România | v8 | VMLY&R.
Publicis România și Jam Session Agency ocupă primul loc (la egalitate de puncte, departajate în baza regulamentului în cursa pentru titlul "Agency of the Year"), locul 2 este ocupat de MRM, iar cel de-al treilea de Leo Burnett.
În topul clienților se află OLX ONLINE SERVICES - pe primul loc, în timp ce locul 2 este ocupat de HCL Online Advertising, iar cel de-al treilea, de Kaufland România.
Publicis România a fost desemnată Agenția Anului, câștigând puncte din premiile obținute pentru proiectele T.R.A.I. - Neighborhood’s voice pentru Storia (Gold în secțiunea Best Website Content, Gold în secțiunea Others din categoria DIGITAL CAMPAIGNS, Silver în Best Community Engagement), Neighbors, Advices and Suggestions Department by T.R.A.I. - brand: Storia (Gold în Online Video Series), TOP 100 HITS de la Carrefour (2 Silver - în secțiunea Online Video Series și Retail, din categoria DIGITAL CAMPAIGNS) și din nominalizarea pentru Unmask Fears de la Kinder în secțiunea nou introdusă - Act and React.
Jam Session Agency a obținut trofeul pentru BEST DIGITAL CAMPAIGN, cu proiectul Your place is in the kitchen only when you want it to be. - brand: Tazz, proiect care a obținut și Gold în secțiunea E-Commerce din cadrul categoriei DIGITAL CAMPAIGNS, Silver în Viral Video și o nominalizare în Influencer Marketing. Agenția a mai câștigat, de asemenea, 3 trofee Silver: unul pentru proiectul No matter the generation. (brand: FLIP) în secțiunea Online Single Video și două pentru Unfollow Self:Hate de la ING Bank, în Online Single Video și Services (din categoria DIGITAL CAMPAIGNS). Alte 3 nominalizări au fost obținute pentru campaniile Cooking takes time. Time from a woman you love. (în secțiunea Act and React pentru Tazz), Fraudy Tales in Minecraft (în Gamification) și Free@ING (in Services), ultimele două pentru ING Bank.
MRM a obținut un total de 6 trofee Silver pentru proiectele: Fainoşag – The first mindfulness app from Transylvania de la Pate Ardealul (secțiunile Mobile Apps și Digital Brand Experience, la care se adaugă și o nominalizare în Best App Design), KFC Crave Run (în secțiunile Digital Brand Experience, Gamification și Restaurants) și Romania, The Most Beautiful Dental Clinic In The World (în secțiunea Online Single Video). Agenția a mai primit, de asemenea, alte două nominalizări pentru campaniile TOURISTSGO.RO pentru Electric Castle și Open for new, open for technology pentru Vodafone Business.
Leo Burnett, clasată pe locul 3 ca număr de puncte în topul agentiilor, a obținut un Gold și un Silver pentru THE CHEESE PAIRS UP de la Hochland în secțiunea FMCG - Food, din categoria DIGITAL CAMPAIGNS, respectiv în Best Community Association și încă 1 Silver pentru Old Spice - BEAT THE SKUNK, în Social Media Special Mechanics (care a primit nominalizare și în Best Community Engagement). Proiectele DIGITAL XMAS TREE și Z EXHIBITION - brand: Pepsi, Allout FactZ - brand: Samsung și Fixodent Camp, pentru compania cu același nume, au adus, de asemenea, nominalizări și puncte agenției.