Cora devine Carrefour: Primul hipermarket integrat complet în București

  • În luna iulie Carrefour marchează inaugurarea unui nou hipermarket rebranduit și remodelat, în cadrul centrului comercial Supernova din Șoseaua Alexandriei 152, ca urmare a achiziției rețelei de magazine Cora România;
  • Hipermarketurile Carrefour oferă cea mai extinsă varietate de articole la nivelul întregii rețele de magazine din portofoliul retailerului; clienții pot regăsi în noul magazin peste 30.000 de produse alimentare și non-alimentare, alături de o experiență shop-in-shop unică;
  • Magazinul include în oferta sa atât produse de brand (inter)național, cât și produse marcă proprie Carrefour la cel mai bun raport calitate-preț.

Carrefour România inaugurează oficial un nou hipermarket rebranduit și remodelat, în cadrul centrului comercial Supernova din Șoseaua Alexandriei 152. Ca urmare a integrării magazinelor Cora de format mare în universul Carrefour, rețeaua de hipermarketuri a retailerului ajunge la 57 de magazine deschise la nivel național, unul dintre acestea fiind remodelat și rebranduit în București, urmând ca celelalte să fie inaugurate în mod oficial în curând. De astăzi, clienții se pot bucura de experiența completă a universului Carrefour atunci când merg la cumpărături. Hipermarketul reprezintă primul format cu care Carrefour s-a lansat pe piața din România, în 2001, și joacă un rol semnificativ, oferind cea mai variată gamă de produse, adresându-se tuturor categoriilor de clienți. Extinderea rețelei face parte din strategia omnichannel a companiei.
Situat în incinta centrului comercial Supernova, Șoseaua Alexandriei 152, hipermarketul este deschis de luni până duminică, între orele 08:00 - 22.00. Acesta dispune de o suprafață de vânzare de 6.881 mp și susține dezvoltarea comunității locale, prin cele 160 de locuri de muncă.
„Ne reafirmăm angajamentul de a oferi românilor cel mai bun portofoliu de produse și servicii, extinzând rețeaua noastră de hipermarketuri prin deschiderea unui nou magazin Carrefour în București, un oraș cheie pentru clienții noștri. Carrefour România își propune să fie un partener de încredere pentru comunitatea din București, oferindu-le acestora mai mult decât o simplă experiență de cumpărături. În noul magazin, clienții noștri vor găsi o selecție largă de peste 30.000 de produse, inclusiv bine cunoscute produse de la furnizori locali și produse marcă proprie, precum și o varietate de delicatese internaționale.” a declarat Octavian Taralunga, Director de magazin, Carrefour Alexandriei.

Noul magazin deschide poftele Bucureștiului cu produse proaspete, de la producătorii locali, și cu cele mai reprezentative produse din portofoliul retailerului
● Legume si fructe de sezon de la Cooperativele Agricole din Vărăști, Brezoaele și Fierbinți sub eticheta Grădina Noastră;
● Produse de brutărie, realizate în laboratoarele proprii de către specialiștii Carrefour;
● O sortimentație bogată de produse BIO, pentru o alimentație echilibrată.

Mai mult, clienții au acces la o gamă extinsă de vinuri românești din programul Deschidem Vinul Românesc, creat de Carrefour pentru a sprijini producătorii români din toate regiunile viticole ale țării. Vinuri precum „Zâna Verde Sauvignon Blanc” și „Stih Cabernet Sauvignon” pot fi descoperite de iubitorii de gusturi locale în categoria Vin din Regiunea Ta. Alături de ele, sunt disponibile vinuri încredințate doar rafturilor Carrefour prin selecția Exclusiv (cum ar fi „Vinul Cavalerului Secret Alb”, „Răsărit Busuioacă de Bohotin”, „Siel Fetească Neagră”), precum și vinuri gastronomice apreciate de specialiști și căutate de cunoscători, din gama Premium.
În plus, magazinul include în oferta sa și produse marcă proprie Carrefour: game accesibile (Simpl), medii (Carrefour Classic sau Essential), cât și premium (Drag de România, Filiera Calității Carrefour, Carrefour Bio, Carrefour Selection). Pentru o experiență completă la cumpărături, clienții pot găsi la rafturile Carrefour și produse de brand (inter)național și mărci dezvoltate în parteneriat cu 260 de producători români.
Dincolo de produsele din universul Carrefour, oferta magazinului cuprinde și produse din portofoliul fostului magazin Cora, apreciate de clienți pentru calitatea lor deosebită. Un exemplu ar fi carmangeria tradițională de unde clienții pot achiziționa produse de carne, din porc și vită, proaspăt tranșate, din carcase cu origine România. Totodată, clienții au la dispoziție o varietate de produse locale, preparate sau afumate.
În ceea ce privește produsele non-alimentare, în ofertă se regăsesc articole din universul de cooking (electrocasnice, veselă), produse de igienă sau pentru casă ori grădină, produse cosmetice, dar și jucării, cărți sau rechizite.
Pe lângă serviciile consacrate disponibile în hipermarketurile Carrefour (PayPoint, plată facturi sau viniete), clienții pot beneficia și de opțiuni precum cardul de cumpărături BT Direct, divizia consumer finance a Băncii Transilvania, prin care beneficiază de 5% cashback din valoarea tuturor cumpărăturilor realizate prin plata integrală în magazin și online, pe Carrefour.ro.
O experiență omnichannel la cumpărături
În linie cu viziunea sa omnichannel, Carrefour își continuă misiunea de a deveni alegerea numărul unu a clienților, prin dezvoltarea rețelei naționale de magazine în toate formatele: Hiper, pentru experiența completă din cadrul sesiunilor de cumpărături săptămânale, Express, pentru rapiditate și caracterul personal al unui magazin de proximitate, Market, aflat la intersecția dintre primele două formate, cu accent pe prospețime, rapiditate și proximitate, și Supeco, formatul discount de tip cash & carry, destinat atât clienților persoane fizice, cât și juridice.

Universul Act for Good Carrefour – disponibil în noul magazin fizic sau direct în buzunarul clienților, prin intermediul aplicației mobile
Ca parte din procesul de remodelare, Carrefour extinde beneficiile din programul Act for Good și la nivelul noului hiper din București. Disponibil în aplicația Carrefour, clienții pot acumula puncte de loialitate ce pot fi utilizate ca monedă de schimb pentru a beneficia de discounturi, experiențe diverse și ocazia de a susține comunitatea prin fapte bune.
Carrefour continuă demersul de modernizare a magazinelor din toată țara, folosind avantajele tehnologiei, pentru a face experiența de cumpărături cât mai ușoară. Dincolo de casele 100% self checkout, care dispun de un sistem de scanare și efectuare a plății simplu și intuitiv pentru toată lumea, clienții beneficiază de opțiunea Scan & Pay din aplicația Carrefour. Cu ajutorul ei, pot scana și plăti produsele pe măsură ce le adaugă în coșul de cumpărături, iar experiența devine simplă și rapidă.
Mai mult, din 25 iulie, clienții vor putea accesa produsele din magazinul fizic nu numai prin intermediul aplicației și al site-ului carrefour.ro, ci și al platformelor partenere BRINGO, Glovo și Tazz. BRINGO, prima platformă românească de personal shopping care efectuează livrări de la 90 de minute, la 30 sau chiar, în timp record, în 15 minute, oferă un univers cu multiple opțiuni, din care clienții pot alege cum preferă să intre în posesia cumpărăturilor, cu livrare direct acasă sau gata pregătite în hipermarket pentru ridicare personală, prin opțiunea Click & Collect. Totodată, din secțiunea Hipermarket a aplicației Glovo, clienții pot selecta produsele dorite din magazinul Carrefour Alexandriei, iar Glovo le va livra la adresa indicată în mai puțin de 60 de minute. Mai mult, din secțiunea Supermarket a aplicației Tazz, clienții pot selecta produsele dorite de la hipermarketul, iar Tazz le va livra la adresa indicată în mai puțin de 60 de minute.
Reducerile se țin lanț
Programul „Minus la sută" include reduceri de până la 20% la o gamă largă de peste 1700 de produse esențiale din 45 de categorii diferite: de la produse alimentare (mezeluri, lactate, brânzeturi, alimente congelate), precum și produse de bază și de băcănie, până la produse de igienă personală și pentru întreținerea casei. Printre acestea, se regăsesc atât sortimente din portofoliul de mărci proprii ale retailerului, cât și produse de brand internațional și național . Pentru a putea fi identificate ușor de către clienți, acestea vor fi semnalizate la raft prin mesajul „ Produs cu preț redus ”. Programul este disponibil în toate magazinele Carrefour de tip Hiper si Market până la finalul lunii august, astfel clienții noului magazin se pot bucura de super-prețuri și o experiență completă la cumpărături.
Grijă pentru mediu și comunitate
Carrefour aduce mai aproape de bucureșteni întreaga infrastructură de reciclare a ambalajelor de tip PET, aluminiu și sticlă din cadrul Sistemului de Garanție-Returnare, cel mai mare program de colectare selectivă din țară. Sistemul se traduce printr-un mecanism de recompensare a binelui făcut din respect pentru mediul înconjurător. La fiecare băutură cu logo-ul „Ambalaj cu Garanție” cumpărată, clienții vor plăti o garanție de 0,50 RON pe care o vor putea recupera ulterior fizic, la casele de marcat, sau digital, prin scanarea cu ajutorul aplicației Carrefour a tichetelor de reciclare eliberate de echipamentele de colectare.
Mai mult, ca sistem permanent, clienții care aduc în noul magazin recipiente cu ulei folosit, beneficiază de recompense, conform unui mecanism foarte simplu: pentru fiecare 4 litri de ulei folosit, Carrefour oferă la schimb clienților câte 1 litru de ulei proaspăt.

Alte articole
afisport.ro
cauciucuridirect.ro
flip.ro