CEC Bank oferă clienților săi, începând din această lună, posibilitatea achiziționării huvinietei sau să își plătească taxa de pod de la Fetești - Cernavodă direct din aplicațiile de Mobile Banking și Internet Banking ale băncii.
Noile servicii sunt oferite în baza parteneriatului dintre CEC Bank și Scala Assistance, alături de care banca a lansat, încă din anul 2021, serviciul de achiziție a rovinietelor.
"Ne bucurăm că am adăugat și aceste servicii în platformele noastre de banking digital. Fie că este vorba de achiziția de huviniete sau de plata taxei de pod Fetești - Cernavodă, clienții noștri beneficiază de metode de plată rapide și sigure, pe care le pot accesa oricând și de oriunde. Plata huvinietei vine în sprijinul românilor care tranzitează țara vecină, oferind o soluție de plată 100% digitală iar taxa de pod este o alternativă la plata prin sms", a declarat Mugur Podaru, director Operațiuni la Distanță în cadrul CEC Bank.
Întregul proces de achiziție a huvinietei sau de încasare a taxei de pod prin aplicația de Mobile Banking - CEC app durează doar câteva minute, iar plata se realizează în mod automat, din contul selectat de utilizator. Dovada emiterii huvinietei sau a achitării taxei de pod se salvează instant în secțiunea dedicată din aplicație, care servește și ca arhivă pentru aceste documente.
Cu această ocazie, în aplicația de Mobile Banking a fost lansată și o altă funcționalitate extrem de utilă pentru clienții CEC Bank: actualizarea adresei de e-mail folosite în relația cu banca, direct din CEC app.
Aplicația de Mobile Banking - CEC app oferă în prezent unele dintre cele mai avansate funcționalități din piață și are peste 525.000 de clienți, în creștere cu peste 44% în ultimul an.