Franciza Expense Reduction Analysts (ERA), activă din 2011 pe piața românească de consultanță specializată în managementul costurilor, estimează că în acest an va înregistra o cifră de afaceri de peste un milion de euro, iar până în 2025 își va dubla numărul de parteneri. Estimările se bazează pe creșterea economică semnificativă a României și pe interesul business-urilor autohtone de a-și reduce cheltuielile, ȋn procesele de extindere.
„Până la finalul anului 2024, vizăm atragerea a cel puțin 20 de parteneri, iar în 2025, ne dorim să avem o echipă de parteneri de valoare, cel puțin câte unul pentru fiecare categorie de costuri, ceea ce înseamnă minimum 40 de specialiști”, a declarat Remus Mihai Hirceaga, partener ERA.
În prezent, ERA este formată din șapte parteneri, fiecare având peste 15 de ani de experiență. Costurile de achiziție a francizei se ridică la 39.000 de euro, preț care este oferit și partenerilor potențiali. Pentru a atrage alți clienți în portofoliu, ERA va urma o serie de direcții strategice, respectiv creșterea brand awareness-ului și optimizarea a nouă categorii de costuri – din totalul de 44 pe care le optimizează – din industria producătoare și retail, domenii care oferă cel mai mare potențial.
Cele 9 categorii de cost inca care ERA obtine cele mai bune rezultate sunt: energie, chimicale, logistică, ambalaje, managementul deșeurilor, managementul flotelor, capital de lucru, asigurări și telecomunicații.
Partenerii ERA, plătiți pe bază de succes
Modelul de afaceri ERA a fost implementat în peste 60 de țări. Abordarea sistematică a companiei către reducerea cheltuielilor, combinată cu baza sa de date extinsă de benchmark-uri de cost, asigură că francizații pot oferi rezultate tangibile clienților lor.
Partenerii ȋși asumă 100% implementarea și sunt plătiți exclusiv pe bază de succes. Ei sunt 24/7 prezenți ȋn industriile pe care le reprezintă, cu minim 15 ani de experiență la nivel de top. Partenerii ERA nu fac licitații, lucrează cu expertiză, informații, tehnologie sau legislație. Soluțiile lor generează extra profit clienților, iar ei sunt plătiți exclusiv din acest profit.